17 czerwca 2015

Święto w naszym domu:) 1- sze urodziny

Dziś wyjątkowy dzień dla naszej rodziny. Dzień wyjątkowy...który już nigdy się nie powtórzy. To właśnie dziś nas maluszek obchodzi swoje pierwsze urodziny :)
A jak wiadomo pierwsze urodziny to poważna sprawa i choć impreza i tort są zaplanowane na niedziele to dziś panuje w naszym domu święto. Sama nie wiem kiedy to minęło. Pamiętam jakby to było wczoraj gdy jechałam do szpitala i gdy przyjmowano mnie na oddział. Pamiętam gdy w końcu mały przyszedł na świat i go zobaczyłam. Był taki malutki ( mimo że ważył prawie 4 kg) Pamiętam wszystko...emocje, zapachy , kolory, pogodę tego dnia ...i do końca życia będę to pamiętać bo to wyjątkowe zdarzenie. Udało się nam wraz z mężem dać nowe życie. Cudowne życie które rozświetla każdy nasz dzień. Patrzę na małego Piotrusia i nie wiem kiedy to tak szybko minęło. Jeszcze nie tak dawno maleńki spał i jadł a teraz już duży chłopak który samodzielnie chodzi i łobuzuje :) Czas tak szybko ucieka...szkoda go na głupoty, kłótnie itp.
Gdy patrzę na swoje dzieci to jestem strasznie z nich dumna...I choć nie mogę się pochwalić wieloma sukcesami w moim życiu to co jak  co , ale moje chłopaki są  najlepszym co mnie w życiu spotkało. Są sensem mojego życia, powodem dla którego wstaje codziennie z łóżka wszystkim co napędza mnie do działania:)
Gdy nosiłam jeszcze Piotrusia pod sercem często zastanawiałam się jaki będzie- tak pewnie ma większość przyszłych mam:) Myślałam , czy będzie podobny do naszego starszego syna? Bałam się czy będę mogła go pokochać równie mocno jak pierworodnego? Oczywiście Piotruś jest całkowicie inny od swojego brata. I choć może są trochę podobni wizualnie to charaktery mają odmienne. Maciuś spokojny i rozważny a Piotruś - żywy i szalony:) Na wszystko wejdzie, wszystkiego spróbuje.
Patrzę teraz jak śpi i myślę o jego przyszłości. Nie wiem kim będzie, jaki zawód będzie wykonywał, jakie będzie miał pasje i jak ułoży mu się życie...ale mimo, że to jego urodziny to życzę sobie aby był szczęśliwy bez względu na wykonywane zajęcie . Życzę sobie aby umiał korzystać z życia, aby odnalazł radość w każdym dniu i umiał się cieszyć nawet z najmniejszych rzeczy. Chcę aby był spełnionym i dobrym człowiekiem dla którego los będzie łaskawy. Mam nadzieje, że uda mi się przekazać mu wszytko co będę chciała.Chcę aby znał swoją wartość, by wiedział , że zawsze i w każdej sytuacji może liczyć na moje wsparcie.Chcę móc być obok kiedy będzie mnie potrzebował.

Wszystkiego najlepszego moje Maleństwo
Uciekam się przytulić do Ciebie bo już się stęskniłam :)

Brak komentarzy:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...