18 kwietnia 2015

Jak narysować rakiete czyli nasze DIY

Nigdy nie miałam talentu ani do malowania ani do wszystkich robótek ręcznych. Mimo tego zapałem mogłabym obdzielić nie jedną osobę :) Szkoda tylko , że efekty wykonywanej pracy nie zachwycają. Mimo tego często korzystam z różnego rodzaju porad w wersji DIY lub Krok po kroku których w internecie można znaleść całkiem sporo.

Mój starszy syn ( obecnie 7 lat) nigdy nie przepadał za malowaniem...Gdy miał 3-4 lat i wszyscy jego rówieśnicy mogli spędzać czas właśnie na rysowaniu  on traktował to jak największą kare. Oczywiście nie naciskałam na niego...w końcu nie każdy musi być urodzonym Picasso. Wkońcu w wieku 5-6 lat przyszedł czas i na niego. Od tej pory często przychodził do mnie z prośbą abym namalowała mu pieska, samochód, rakietę, czołg, samolot i wiele innych...Oczywiście z chęcią to robiłam, ale przyznaje , że wiele razy miałam ogromną trudność aby rzeczywiście to co szkicuje przypominało to o co prosił:) Postanowiłam skorzystać z pomocy. Po pewnym czasie syn prosił mnie abym pokazała mu jak coś namalować . I tak razem krok po kroku rysowaliśmy.

Dziś pokarze Wam naszą pierwszą pracę czyli JAK NARYSOWAĆ RAKIETĘ :)
Ostrzegałam , że talentu nie mam ale mam nadzieje, że może komuś również pomoże :)



A oto efekt końcowy mój i mojego synka:) Zabawa była świetna....dobrze spędzony czas z dzieckiem:)

 Po lewej mama a po prawej całkowicie samodzielnie Maciuś :)

Brak komentarzy:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...