1 marca 2015

Pozbyć się brzuszka:)


http://www.besthealthmag.ca/
Prawie każdy wraz z Nowym rokiem składa postanowienie. Ja przez wiele lat nie robiłam takich postanowień...aż do 2015 :) Uznałam , że już czas pozbyć się brzuszka po ciążowego. Akurat minęło 6 miesięcy od cesarskiego cięcia tak więc mogłam spokojnie zacząć coś działać w tym temacie bez obaw iż mogę sobie zaszkodzić. Powiem szczerze że wcześniej się bałam przez to cięcie.Związku z brakiem dużej ilości wolnego czasu i natłokiem zajęć w ciągu dnia zaczęłam szukać ćwiczeń które mogłabym wykonywać nie przeznaczając na to więcej niż 30 minut. Wiadomo każda mama malucha na brak zajęć nie narzeka... gdy ma się chwilę to jedyne o czym się myśli to o odpoczynku a nie o wysiłku. Myślałam o ćwiczeniach z Chodakowską ale gotowe zestawy trwają dla mnie na ten moment za długo. Wertując strony internetowe trafiłam na ćwiczenia z Mel B. Na każdą partie ciała po 10 minut. Efekty którymi chwaliły się dziewczyny były naprawdę zachęcające.
Tak więc od stycznia prawie codziennie wykonywałam ćwiczenia.
Robiłam tylko ćwiczenia na brzuch i pośladki - powiem szczerze że po ok. miesiącu było już widać pierwsze efekty. Fakt na centymetrze nie zmieniło się nic za to mięśnie zaczęły być zauważalne a skóra stała się  bardziej napięta. Ogólny wygląd brzucha się poprawił.Pupa się też trochę podniosła. Jeśli chodzi o utratę wagi to ku mojemu zaskoczeniu spadło mi 2 kg :)Myślę, że jest to pierwszy malutki sukcesik...Dodam tylko , że nie stosowałam przy tym żadnej diety...jadłam normalnie.
A tu dla chętnych podrzucam link do filmików na YouTube właśnie z tymi ćwiczeniami


Na brzuszek 
 

Na pupę




Mam nadzieje, że  znajdę motywację aby nadal ćwiczyć .Z pewnością jeszcze nie raz podzielę się informacjami na ten temat. A może Wy macie jakieś sposoby na powrót do formy? Podzielcie się i zostawicie komentarz. Pozdrawiam

Brak komentarzy:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...